2 mars 2011

Sons

Alltså jag är fast i serieträsket. När vi var på semestern så hade vi med oss datorn. Åh, jag vet. Det kanske inte är det man tänker när man tänker semester men det var himla bra måste jag säga. De kvällar när Elliot var helslut och behövde däcka tidigt så satt jag och Karl på altanen och maratonkollade Sons of Anarchy. Vi är helfast. Så fast att jag dagtid går runt och tänker på det. Ibland önskar jag att jag hade bott i Charming.
Det här berondet har såklart följt med oss hem och vi tittar på serien nästan varje kväll.
Jag gillar det.
Vi har haft våra serieperioder förr och det är himla trevligt tycker jag. Att få kolla flera avsnitt i taget och ha svårt att slita sig. Detta gör i och för sig att vi inte kommer i säng i tid om kvällarna. Igår var jag så trött att jag efter tandborstning och uttag av linser tappade min nya iphone i toaletten. Javisst.
Det blir lite skralt med bilduppdatering ett par dagar nu. Den ligger och vilar och jag hoppas innerligt att den ska vakna till liv igen. Håll era små tummar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar