25 augusti 2011

Ego-vecka

Började dagen på Vårdcentralen. Ögoninflammation oh yes. Hej och välkommen. Antibiotikadroppar på det så hoppas vi att det ser himla mycket bättre ut redan imorgon.
På lunchen hade jag en tid inbokad på en skönhetssalong. AJ. Räcker så förstår ni va? Men tio minuter gick det bra att stå ut i. Nu slipper jag det på tre-fyra veckor.
Från jobbet i eftermiddags till tandläkaren. Fyra år sen sist. Ja ni läste rätt. FYRA ÅR. Inga hål (håll i hatten) men bara lite tandsten. Ny tid bokad. Spännande.

Även om dagen mest har tillägnats grejer bara för mig och mitt ego så har det varit alldeles för mycket utgifter. Tack och lov bestämde sig mina arbetskamrater att fira min födelsedag lite tidigt och jag fick minsann nytt presentkort på skönhetssalong. Hmm...quick-fix nästa då alltså? Kommer landa på 30+ innan veckan är slut.

Imorgon kommer jag och några vänner landa i Malmö. Ännu en dag bara för mig. Hotell och massa bra musik på Malmöfestivalen. Och ja, kanske öppnar jag en cava på hotellrummet. Bara för mig.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar