7 september 2011

charter

Jag försökte göra ett inlägg i går kväll men mobilen och mailen ville inte alls sammarbeta. Imorgon, eller rättare sagt inatt, åker vi. Charter. Egentligen inte alls min grej men en resa där vi varken behöver planera transfer eller ordna med frukost känns helt rätt just nu. Vi ska bara ta oss till flygplatsen och ställa oss i ledet. Undra om de har skyltar.

Jag vet att det är tabu i många famljer att äta i soffan. Men jag kan tycka att det är ganska mysigt ibland. När regnet öser ner och det bara är jag och Elliot hemma ser det ibland ut såhär...



Sen måste jag bara visa. När jag var med tjejerna i Malmö hittade jag finaste klänningen på rea. Ja, sommarklänning men jag tänkte att jag ska ju snart få en vecka med varma kvällar så jag slog till. Dessutom borde den funka i höst med ett par strumpbyxor och en kofta. Jag känner mig som en riktig prinsessa i den.
Jag köpte den på Tjallamalla som har väldigt många fina saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar