22 december 2010

God Jul

God Jul kära vänner! Vet inte om jag hinner fler inlägg innan julen är över. Vi börjar firandet imorgon och firar i dagarna tre. Det är härligt men jag i min förvirrade hjärna har en hel del kvar att dona med. Men jag gillar det, jag ser det inte som någon belastning precis. Granen är dock på plats. Allt i fel ordning i år. Jag hade hoppats på att hinna inom onsdagsloppisen men det kan bli tajt. Vi får se.



Smällkaramellerna i fint prickigt silkespapper har jag och elliot gjort. Men han propsade på att fylla med skumtomtar. Kan vara liite hårda när det är dags att öppna. Svamparna i filt pysslade jag ihop i helgen. Sen har den varit överfylld av polkagrisar men vi är flera som går och knycker när ingen ser.
Det syns inte här men jag har gömt julgransfoten i en svart fin tubetrug.

Hoppas ni har varit snälla så tomten kommer och hälsar på. Men det tror jag nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar