14 december 2010

Hemlisar, snö och varma nätter

Snart hörrni. Snart är det julafton. Det är många hemligheter i luften nu. Jag gillar det! Tissel tassel och hemliga inköp. Härligt. Snön ligger kvar på marken än så länge. Vi passar på att åka pulka, ta promenader och kasta snöbollar. Igår fastnade Elliot framför Nigellas matprogram. Kanske är han en framtida kock. Han vill inget annat än att baka och laga mat. Imorgon blir det julgodisfabrik hemma hos oss.

Ni är många som läser. Fler än jag trodde. Det är kul. Men lämna gärna ett avtryck. Skriv en kul kommentar eller nåt. Det hade jag gillat.


Jag ser visst lite besvärad ut. Men det var kallt. Jag vill också ha en overall minsann.

2 kommentarer:

  1. Du hade varit väldigt söt i overall fina du :)
    Saknar dej, och Sixten saknar Elliot.

    Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Vi saknar er också. Elliot pratade häromdagen om att Sixten verkligen gillar oliver. Vilket minne!

    Kram!

    SvaraRadera