31 december 2010

Välkommen 2011

Året som gått har varit ett händelserikt år. Eller vad ska man kalla det?.. Ett år av lärdomar kanske. Jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv, om andra och om livet. Nu ser jag fram emot ett fantastiskt 2011. Jag känner mig helt redo.
Det börjar ju bra måste jag säga. Kvällen ska firas i temat James Bond. Kan det bli mer glam än så? Lite små problem med klädval dock. Bikini, kroppsmålning eller coctailklänning? Sen är det ju ett alias som ska funka. Pussy, Plenty eller Honey..hmm..
Hur som, med en Dry Martini i handen (skakad, inte rörd) kommer jag tillbringa kvällen med mina kära. Hoppas att Ni får en fantastisk kväll. Tack för att ni tittar in här, det gör mig himla glad.
Jag önskar Er ett finfint nytt år!






Titta! Jag fick den underbara kalendern i år igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar