26 februari 2011

Kli.

Veckan efter semestern har rullat på. Det tog ett tag innan vi sov ordentligt men nu är nog allt som vanligt igen. Med semestern har jag också fått mer energi och inspiration. Dels här hemma med inredning och roliga detaljer, men även andra saker har fått tankarna och idéerna att sprudla. Jag återkommer till det senare.
Jag har precis klickat hem den där tapeten till Elliots rum som jag visade för ett tag sen. Från www.isak.co.uk Jag kände att det var dags nu att göra hans rum lite härligare. Och visst får man mängder av inspiration från Isabelle Halling Mcallisters program på Bolibompa, Fixa Rummet. Härliga ungar med tokiga idéer. Jag hoppas att det inte tar allt för lång tid innan tapeten ligger i brevlådan. Det kliar i fingrarna.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar