27 april 2011

Borta bra men...

Imorse var sista morgonen nu på ett tag som jag fått väcka Elliot och lämnat honom tidigt på förskolan. Karl kommer nämligen hem. Han har varit efterlängtad av oss såklart, men en vecka går fort. En vecka mitt i påskledigheten dessutom. Vips så var den borta!
Jag är van vid att ha mina tidiga mornar för mig själv och styr helt över min egen tid. Det är värt hur mycket som helst. Visst är det tugnt ibland att gå upp när resten av huset sover men det funkar.

Surfade förbi look at me igår och måste bara tipsa. Finfina barnkläder till bra priser. Har letat ett tag efter harembyxor till Elliot och här var dom.Ritktigt fina barnkläder med attityd och utan krusiduller. Perfekt!

Har ni dansat något till Eric Amarillo än då? Jag kan inte sluta lyssna. Kommer förmodligen tröttna innan sommaren är slut. Men vad gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar