21 april 2011

Happy Easter!

Idag får man väl ändå säga att påsken drar igång. Lämnade en liten lycklig kärring på förskolan imorse. Tänk att det kan vara så spännande att klä ut sig. Karl är bortrest hela påsken och jag har sett till att jag och Elliot också får lite miljöombyte. Jag återkommer med lite bilder efter helgen. Tror inte att jag har möjlighet att uppdatera innan. Hoppas att alla ni får en fin påsk med nära och kära.

Ni är många som läser, både ifrån när och fjärran. Tänk att det hade varit så mycket roligare att blogga om ni lämnar ett litet avtryck bland kommentarerna.

I eftermiddag flyger vi till Blåkulla. Fast vi hoppar nog över festandet med Djävulen.



2 kommentarer:

  1. Mycket trevlig blogg, fortsatt! :) Glad pask
    Kram

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk finaste Mia! Väldigt söt påskkärring också :) Jag håller med dig, det är mycket roligare att blogga om det lämnas kommentarer :)

    SvaraRadera