29 april 2011

Snabb affär

Blocket är fantastiskt. Dels för att fynda men också för att sälja. Nu med det nya köksgolvet, det blev vitlaserad ekparkett (kanske mindre smart i ett kök men ack så fint) så ville jag ha nya köksstolar. Så jag la ut en annons på Blocket och dagen efter var här en familj och köpte. Underbart. Så med pengarna i handen körde jag in på lunchen och köpte nya.

I eftermiddag har vi njutit av solen och gått till skogen för att plocka tredje omgången vitsippor. Nu slumrar Elliot en sund framför Lucky Luke. Vi försöker vända tilbaks hans sovvanor efter alla tidiga mornar jag har fått väcka honom. Vi ger det en vecka sen borde han vara tillbaka.

Jag borde börja skruva ihop stolar. Eller så väntar jag tills Karl kommer hem. Det senare alternativet låter lockande...









  


2 kommentarer: