12 januari 2011

Tid.

Nää vet ni vad. Var tog tiden vägen? Jag som trodde jag hade stenkoll men så ser jag ju att det var alldeles för många dagar sen uppdatering. Vi har verkligen varit lediga. Skönt.
Elliots förskola var snälla nog att lägga en planeringsdag igår. Första veckan när alla kommer igång och jobbar efter helgerna så kommer det en planeringsdag. En tisdag. Inte jättetacksamt. Nåja.
Satt och bläddrade i en gammal Familyliving tidning igår och hittade världens finaste tapet. Nog för att jag gilla romber och trianglar. Men den här. Helt rätt färgskala för vårt vardagsrum och väggen bakom trappan är så otroligt vit. Där kommer den passa perfekt.
Jag gjorde i ordning en koja till mini där för ett tag sen. Jag tröttnade på att soffbordet ständigt fick agera filtkoja. Men används den? Nix. Eller jo. Ibland när han har hittat på hyss skyndar han in i kojan och stänger om sig. Smart. Men inte annars.
Så den får bort. Upp med ny fin tapet. Loppisfynda en fin byrå och måla. Kanske en läshörna under där istället. Ja, så får det bli. Och nu måste jag ju leta lite på loppis. Vilken otur.
Hejdå skog. Välkommen hav.






Fina tapetn heter Just another swim och är designad av Åsa Dahlbäck. Hon har förövrigt gjort fler underbara tapeter. Kolla här.                                                                                                                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar