3 maj 2011

Nostalgitripp

Helgen rusade förbi med underbart väder. Planerna för lördagen blev inte riktigt som tänkt men ändå blev det en himla härlig Valborg. Vi hade tänkt ta oss ner för att titta på brasan vid sjön men liten somnade på soffan tidigt. Jag och Karl pratade, skrattade och tog igen en massa missad tid. Vi hittade dessutom Starzinger på you tube. Alltså det var min favorit igenom hela lågstadiet. Det var det jag längtade efter när skolan var slut för dagen. Hoppades att Elliot skulle fastna för samma såklart men han var inte alls imponerad. Tydligen är Hulken mycket tuffare.

Jag har otroligt mycket på jobbet för tillfället och vid tider som dessa önskar jag ofta att jag hade haft ett mer kreativt jobb. Nåja, jag får väl fortsätta spåna och arbeta med mina idéer så står jag kanske där en dag. Nu tillbaka till fakturor.

För er som inte vet vad Starzinger är eller vill få er en liten nostalgitripp kolla in det här:


3 kommentarer:

  1. Tack så mycket Mia, jag hoppas att jag tar mig egenom hela utmaningen :) Jag är väldigt nyfiken på vad du har för planer och idéer :) Puss&Kram

    SvaraRadera
  2. Fick du mitt mail fröken Jessi? Kolla på det och återkom :)

    SvaraRadera
  3. Det fick jag, jag återkommer med svar lite senare :) Är på jobbet :)

    SvaraRadera