28 februari 2012

Så kom det en ny dag

Fredagen visade sig bli alldeles underbar minsann. Jag klarade revisionen och fick finbesök som stannade hela helgen.
Solen sken på oss och det var vår i luften. Jag vågar inte riktigt tro på att den är påväg den där våren. Men jag njuter.

Det är mycket på jobbet för tillfället. Projekt på projekt och även om det är mycket så är det precis dethär jag gillar. Så, lite glest med uppdateringar men när tankarna inte är nedgrävda i problemlösningar så fylls de av kreativitet och inspiration.

Mariadagen. Grattis till mig (och alla andra Marior). Tror jag firar lite ikväll.


3 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen! Hoppas att du får en rolig kväll.

    SvaraRadera
  2. Men tack :) Fast firandet håller sig till ett varmt bad och möjligtvis en film. Så kanske mer avslappnat än skoj ;)

    SvaraRadera
  3. Oh Mariadagen, hur kunde jag missa det! ;) Grattis kära du! Tack igen för en finfin helg! Inte två år tills nästa gång, promise! :) Kram!

    SvaraRadera