4 maj 2011

Energi

Igårkväll träffade jag några kära vänner. Även fast vi bor relativt nära varandra så gör ju alla vardagliga måsten och familjerutiner att det är svårt att få ihop kalendrarna. Det pratades, skrattades och analyserades. Jag tänkte att jag skulle varit framme med mobilen och fotat men mitt huvud var inte i bloggvärlden just då. Sorry för det.

Om ett par veckor åker jag och en av de kära vännerna till Barcelona. Bara hon och jag. Och sol, tapas, marknader och vin. I fem nätter. Det ska bli underbart. Till dess har jag fått en liten beställning av henne. Hon önskar en magväska i skinn att ha de allra nödvändigaste sakerna i. När jag kom hem igår grovskar jag några bitar och letade upp lite band och öljetter. Jag har en väldigt fin bild i huvudet och jag hoppas att den färdiga produkten blir som tänkt. Jag återkommer med resultatet.

Ha en fin dag hörrni. Nåt särskillt som står på schemat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar