17 maj 2011

Helgen som gick

Vi är friska. Jodå fast penicillinkuren är inte slut förrän på lördag. Vilket förövrigt är en himla bra dag för då åker jag och en kär vän till Barcelona. En weekend sådär.
Helgen flöt på med aktiviteter från morgon till kväll och huset fullt av övernattande fiskemän. Det var trevligt minsann. På lördagen var vi och träffade Elliots kära Bolibompakompisar, han var väldigt imponerad må jag säga. På kvällen smet jag iväg ut till en liten by alldeles nära havet. Avkopplande med god mat, goda vänner och dramatiskt väder.

Annars så har jag mycket att stå i om kvällarna. Där av den skrala uppdateringen. Typiskt att jag skulle få igång symaskinen. Nu kan jag inte slita mig. Jag är klar med Linas magväska men glömde såklart ta bild på henne. Det kommer ska ni se. Idag blir jag även klar med en liten väska till mig. En alldeles röd fin.

Här kommer helgen i bilder. Håll till godo!

Kära förväntansfulla kusiner innan spektaklet drar igång.

Lilla rödlätta kalufsen här nere tillhör Elliot. 'Men vad gör ni här? Ni var ju på Bolibompa igår!'

Vi fick klämma, känna, snusa och prata med lilltjejen Selma.

Vi gick till havet i blåsväder. Stormen drog in över oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar