29 december 2011

Ledigt?

Julledigheten i år innebär för mig och många andra på tok för få lata dagar. Men jag har i alla fall hunnit med en uppsjö filmer. Kan också bero på att TVn har fått en betydligt mindre roll i vårt nya hem. Ja, inte är det för att jag har fullt av lata dagar. Det vet jag.
Om jag ska tipsa er om en endaste att njuta av i helgen så är det Kyss mig. Liten hade somnat fint i sin säng och där satt jag uppkrupen i soffan med ett glas rött. Underbar. Se den.

Ikväll firar vi julafton för sista gången detta året. Det kommer bli en fin kväll. Im sure.

4 kommentarer:

  1. Vi kommer att ha en kanonkväll! Suga musten ur allt vad jul heter. Sen är det dags att skåla in det nya året och allt gott det för med sig.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Sandra, det blev en himla fin kväll. Lite trötta jag och liten bara. Vi var inte riktigt i form nån av oss. Men kul att barnen kommer så bra överens :)

    Cassandra, filmen är verkligen bra. Igenkännings-fakorn för mig var skyhög. Kan ha påverkat just a bit ;) Kul att du hittade hit!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för julklapparna! Ni fick inget av oss men det kan vi nog ta igen med en god middag. Ja, grabbarna har funnit varandra, precis på det sätt som det brukar ske. :) Passa på att vila upp er nu på den extra lediga dagen.
    Kram

    SvaraRadera