30 december 2011

Näst sista dagen

Förra året på nyårsafton körde vi all in med James Bond som tema. Kvällen blev hellyckad för alla som var med. Alla var seriösa hela vägen. Outfits, hemliga uppdrag, meny och såklart drink med oliv. Den natten där vid tolvslaget, fotades vi tjejer. Bilden hamnade givetvis på facebook. Det som är så intressant med det hela är texten som följde med bilden. Alla var förväntansfulla på 2011. Men ingen av oss hade nog nånsin kunnat ana vad som skulle hända under året som gått.
Barn, jobb, skola, sjukdomar och skilsmässa. Många bra saker men också en del livsomvändande.
Så, med det gångna året som facit så tänker jag bara en sak. Må 2012 bli annorlunda men bättre. Jag har förhoppningar om ett lugnt och harmoniskt år. Men tänker hålla det basic för att inte bli lika överraskad som jag blev under 2011.

Hoppas ni får en fin kväll imorgon. Jag och liten kommer ha en lugn kväll med min familj. Kärleken jobbar. Men vi firar ikväll. På vårt sätt.

Kärlek

"Ha ett härligt år flickor, det kommer bli bra detta"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar