20 december 2011

Letar

Kära julkänsla vart tog du vägen?
Kanske kommer du med snön. Eller kanske lagom med tomten. Kanske väntar du tills nästa år. Då borde allt dessutom ha lugnat ner sig. Nåja. Jag fort sätter leta.

Helgen var fin. Jag hade liten och vi julpysslade för hela slanten. Granen steg in i vår takvåning. Julkrubban och tomtarna letade sig fram. En liten liten nisse fick bo i kylen. Han saknade tydligen snön han med.

Mobilen vill inte alls samarbeta. Jag uppdaterar med bilder ikväll.






Okej. Problemet är tydligen glapp i iPhone-laddaren. Ny inhandlas imorgon.
Och ja. Han har tröjan bak och fram. Men han fick själv klä på sig.

2 kommentarer:

  1. Om du hittar julkänslan, vill du be den skicka en kusin till oss. Det är svårt att hitta rätt läge när det är vårhöst ute.
    Gick det bra att kånka gran upp för alla trappor?
    Vi ses snart, lite julfirande.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag ska helt klart hålla ögonen öppna och om jag hittar så skickar jag lite på posten.
    Det gick bra att kånka, det där överlät jag till bror :) Han är stark han.
    Fina julkortet på era vackra barn pryder fläkthyllan.

    Ja snart ses vi Sandra, jag ser fram emot det.
    kram

    SvaraRadera