15 januari 2012

Söndag

Efter den här skilsmässan har söndagarna fått en helt ny betydelse. Överlämning. Antingen längtar jag ihjäl mig hela söndagen eller så bävar jag för att lämna min lille gosse ifrån mig.

Vi har haft en fantastisk helg bara han och jag. Han har varit på sitt bästa humör och vi har inte behövt strida en endaste gång. Idag började vi dagen ganska tidigt. Hur bra jag än tycker att det är att han själv vill gå och sova vid 19snåret så kan jag inte tycka att det är okej att gå upp klockan 07.00 en söndag. Han har dock roat sig själv första timmen och jag kunde ligga kvar i den varma sängen. Då frågade han snällt om vi inte kunde steka pannkakor så det gjorde vi.
Nu sitter jag här med kaffet, fortfarande halvvaken.






I eftermiddag väntar kalas. Fina kusinen fyller 4år. Hoppas ni får en härlig söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar