2 november 2010

Drivan

Projekt Soft Rose fortlöper där hemma. Det ser verkligen ut som att måla med milkshake, fantastiskt! Det blir verkligen fint, till och med Kalle tycker det ser bra ut. Jag tänker att jag ska vara klar denna veckan, men med det ena kommer ju annat. Så just nu är väggarna klara men jag målar fönster och lister nu. Blä tråkigt men ack så fint. Jag återkommer med bilder snart.

Igår efter jag hade somnat Elliot så målade jag tills det var dags för sängen. Undertiden lyssnade jag på P3 Pop och vilken tur. Hon hade besök av norska konstnären, fotografen, filmaren, illustratören och framför allt musiken Kim Hiorthöy. (det ska vara ett norskt ö men hittar inget...) Underbar musik, vilken kreativ människa. Hans senaste projekt Drivan är fantastiskt.

För smakprov kolla in deras myspace här.
Köp sen skivan, det tänker jag.

Ha en bra tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar