9 november 2010

Once a project...

Nej jag är inte färdig med rummet. Inte alls faktiskt. Jag har många idéer kvar och en del projekt som inte är avklarade. Men det kommer.
Det här mörkret alltså. Jag blir som förbytt. Skulle lätt kunna gå i ide och vakna nån gång i april igen. Fast det låter också tråkigt. Sprang inom apoteket igår och köpte vitamin D. Får prova och se om det hjälper. Här kommer lite smakprov på rummet, ni ser ju att det inte är färdigt än. Fast fint blir det, och rosa :)



Jag hoppas på att orken och inspirationen ska återkomma snart så jag kan göra rummet färdigt.
Ha en bra tisdag.

4 kommentarer:

  1. Fint som snus älskling. Du är så himla duktig du. Puss min kära.

    SvaraRadera
  2. Just det kom pa att den alltid har statt dar :-) Valdigt fint ser det ut i alla fall, gillar fargen skarpt! Puss

    SvaraRadera
  3. Jag hade på känn att det behövdes ett förtydligande. Elliots gamla spjälis tjänar nu sängplats för små trötta kottar som är på besök. Alltså, ingen ny kotte på gång. Man kan faktiskt måla rosa ändå! :)

    SvaraRadera