17 november 2010

Sjukstuga

Hosta, feber och trött. Tillslut kom den där rejäla förkyldningen ändå. Hostan är inget kul alls. Men ibland är det faktiskt bra med en man som har astma och bra mediciner. Jag har så svårt att bara ta det lugnt när jag är sjuk. Pysslade iordning hallen hemma till Elliot. Hans lilla hörna har inte varit nåt kul innan. Jag hade en burk tavelfärg hemma så jag målade ett moln och fixade iordning en bänk. Jag sydde dynan av vaxduk. Tänkte att små smutsiga ben och fötter kommer prova och klättra, bra att kunna torka av.

Projekt Rose är också färdigt. För ännu ett förtydligande så nej, inga fler kottar påväg. Rummet är till för små och stora kottar på besök. Rosa är fint ändå. Barnrum eller ej. Tror nog inte heller att jag skulle välja rosa till ett barnrum. Men man vet aldrig. Jag återkommer med bilder.


1 kommentar:

  1. sååååå fint!!!! Som prickig svampskog en mulen dag! Smart med vaxduk, men du e ju smart:)
    Du är så duktig, heja daj!

    /lisa

    SvaraRadera