5 november 2010

For him

Julen närmar sig och julsaker har kommit upp i de flesta butiker. Det brukar gå snabbt nu. Eller ja, november kan vara ganska dryg men de flesta har helgerna uppbokade och sen försvinner december. De svåraste julklapparna brukar vara till männen. Det är svårt att hitta roliga och användabara saker till killar tycker jag. Men Urban Outfitters hade minsann finfina saker.










Helgen har mycket kul att bjuda på, middagar och Ladies Night tillsammans med ett härligt gäng. Jag hoppas att jag hinner färdigt med projekt soft rose också. Men det ser ljust ut. Jag har bara lite småpyssel kvar att fixa med. Hoppas att återkomma med bilder av det färdiga resultatet i början på nästa vecka.
Njut av helgen gott folk!

2 kommentarer:

  1. nu ska vi se om jag kan lyckas....

    Helgen kommer bli en hit, bra show, uppträde och god mat och dryck innan:)))) Jag ska unna mig en å annan virgindrink.

    SvaraRadera
  2. Lisa!
    Du kunde ju. Men bra om du skriver ditt namn också om du nu väljer anonym. Vi ska ha en fantastisk kväll, helt klart!

    SvaraRadera